2013. július 6., szombat

Strandolás





Végre! Tegnap délután bepótoltuk az elmaradt fürdőzést. Igaz, hogy csak négy órányi időre- de nekem elég volt ennyi bőven. Délelőtt mindketten dolgoztunk. Hazaértem, gyorsan összeszedtem a cuccunkat, a fiúk persze fel is öltöztek, ebédeltünk, készítettem rántott csirkemellfilét, sertéskarajt, grill kolbászt, hűtött üdítő 5 liter, nasik és elindultunk. Nagyon meleg volt. Szerencsére nagyon kevesen vannak..én főleg a meleg vízben szeretek,a  férjem is, a fiam bement a hidegbe, bementem egy 5 percre vele, de majdnem megfagytam..szinte sokkolt, olyan hideg volt...fél órát tartózkodhattunk,a  barlang medencében, melynek aroma medence a neve, és 37 fokos volt a vize. A termál medencének meg 34 fokos. Napoztam egy órányit, utána még vissza a meleg vízbe. Éppen a vihar előtt értünk haza- bealudtunk a férjemmel, kiszívott bennünket a meleg víz. Ha nem ébreszt fel, akkor aludtam volna 21 h-ig is...jó volt, egy darabig nekem elég is:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése