2013. július 18., csütörtök

Ne haragudj rám..



Hm..könnyű ezt mondani. Bár van aki ki sem mondja szinte soha. A buddhizmus arra tanít, aki el akar menni engedjük el harag és mocskolódások nélkül...nem mocskolódok..elengedtem, de harag van bennem. Amit Ő tett azt nem lehet csak úgy megbocsájtani. Lehet ..nem is akarom. Nagyon nagyot szúrt rajtam..és egyáltalán nem érdemeltem meg. Megbocsájtani..van amit meglehet, de van amit nem. Szerintem minden az elkövetett bűn súlyosságától függ. Ha véletlen belekapok a szemébe, vagy elszakítom a ruháját, azt igen. De azt, hogy hónapokon át hazudozik, csak azért, hogy elérje a célját, azt én nem tudom megbocsájtani. Mert ez már aljasság. Nem mocskolódom, de véleményem lehet..aljas vagy...kihasználtál, becsaptál..soha nem bocsájtok meg. Utállak és cipeld csak a terhedet egy életen át. Hordozd a lelki szemetedet..szenvedsz..érzem..megérdemled..számomra megszűntél létezni. Ha muszáj undorral ejtem ki a nevedet....meghaltál számomra!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése