2013. július 4., csütörtök

Végre!



Végre találtam egy embert, egyetlen(magyar) embert, aki ugyanúgy vélekedik egy dologról, ahogyan én. Lehet, hogy többről is, de ez még nem látszódik tisztán. Egyetlen magyar ember az ismerőseim közül, akinek ugyanolyan elvi kérdés, hogy megválaszoljon minden levelet, ahogy nekem is. Aki ugyanúgy vélekedik, szépíthetjük, de kár lenne, hogy aki nem válaszol a levelekre- az bunkó. Ugyanis, ha az a bizonyos személy veszi a fáradtságot és szakít az idejéből a másikra annyit, hogy levelet írjon, akkor a másiknak már csak ezért is illik válaszolni. Nincs kifogás! Itt nincs! Aki nem válaszol- az bunkó! És remélem, hogy minél hamarabb visszakapja, és ugyanazt fogja érezni, mint az a személy, akivel ő tette ezt. Nem is remélem, tudom, hogy visszakapja.
Neked Drága csak azt kívánom, minél hamarabb kapd vissza, amit Te adtál! Te is szenvedj úgy, ahogy én anno miattad, fájjon Neked is legalább annyira, ahogy akkor nekem fájt. És Téged is vágjanak ki ugyanúgy, ahogy anno Te tetted! Tudom, érzem, hogy így lesz. Meg fogod kapni, hamarosan, sokadszorra is. És akkor már nehezebben fogsz felállni!!
Visszatérve..nagyon örülök, hogy rám talált egyetlen ember, aki ugyanúgy gondolkozik, ahogyan én. Aki ugyanúgy érzi, átérzi a verseimet, ahogyan én. Aki látja, átéli gondolatban azt, amit lefestek a szavakkal...
Egyetlen (magyar) ember a virtuális világomban. Ő lenne a tükörképem?
Tudom, türelem..időben mindent megértek majd..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése