2013. július 4., csütörtök

Téged kerestelek



Téged kerestelek


Téged kerestelek hosszú éveken át
Nem tudtam, hogy ki vagy
hogy nézel ki, milyen lehetsz
Csak álmodoztam Rólad
és a Lelkem sóvárgott utánad.



Tudtam, hogy nem hiábavaló
a sok kutatás és várakozás
Éreztem, hogy egyszer szembe jössz majd
Titokzatosan, de magabiztosan.
Ott fogsz állni előttem.



Úgy öleltél Magadhoz
hogy bilincset képeztél
lényem köré
Kellettem, akartál engem
Én csendesen fejet hajtottam Neked.



Akaratod eszköze lettem
S Lelkünk összeforrt.
Annyi viharon és harc után
Végre megpihent Lelkünk
Békére talált.



Előtted a pillanat, ami most
csak a Tied és az enyém
Kezed nyújtod felém
S szememben látod a jövőd
Megtaláltál.



Ott vagyok Benned
minden szívdobbanásban
minden érintésben
Könnyeid ujjamon csillannak meg
ahogy letörlöm azokat.



Benned vagyok
ahogy Te is én bennem
Együtt száll sóhajunk a
pillanat hevében.
Összetartozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése