2013. július 4., csütörtök

Most csak Te vagy





Monogám profil, már írtam egy- kétszer róla. Megpróbáltam, de nem működött. Nem miattam. Már nem érdekel, hogy miért nem. Hogy miért pont vele, akkor miért pont ő játszott szerepet unalmas szürke életemben? Egyszerűen lezártam magamban. Volt, elment, fájt(nagyon) a vége, de most itt vagyok. Egyre nehezebb az élet( már akinek), hitelek, anyagi, egészségi, párkapcsolati gondok..stb. Hideg is volt a nyár..Pedig én annyira szeretem, és annyira vártam. De ez van.  Minden nap számolom, hogy mennyi van még belőle.Még meddig élvezhetem a nap meleg, bódító sugarait? Valaki kérdezte, kimennék megint monogám profilra? Hm..ott ahol voltam, nem. Nem azért , mert szükségem van ismeretlen emberek társaságára, hanem mert egyszer megpróbáltam, és nem sikerült. Akkor ott túl sok volt a várakozás és a magány.
A lényeg: Most csak Te vagy...És remélem érzed...Az emberek, akik belém vésődtek az évek során, itt vannak bennem, apróra zsugorodva. Csak akkor kelnek életre, ha gondolok rájuk. Őszinte leszek: nem gondolok.., csak aki törődik velem, arra. Mert bizony velem törődni kell! Figyelni rám, táplálni bennem a tüzet, mert különben meghal a lelkem.
Te azt teszed...úgy törődsz velem, ahogy eddig még senki nem tette. Teljesen kitöltöd az egész lényemet. És bizony érezlek...egyre jobban....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése