2013. július 18., csütörtök

Még mindig



Még mindig bennem vannak a nyaralás képei..emlékek..a levegő...élesen bennem él minden mozzanata. És mivel nem vagyok ott, egy kis ürességet érzek..hiányzik...visszamennék..annyira jó volt..annyira éreztem, hogy élek..hogy szabad vagyok és boldog!! Imádott nyár elhozta nekem a boldogságot. Még egy jó hónap van belőle..nagyon gyorsan szökik és ez lehangol néha. Tegnap pihennem kellett volna még az emlékek mámorában. De nem lehetett. Hirtelen annyi dolog szakadt a nyakamba..kipakolás, mosás, ruhák elpakolása, főzés...mert lehet éttermi kaja, az nem olyan amilyet én főzök..főzés után ugye mosogatás, kis takarítás, virágok, kertem locsolása, a tyúkjaim, a kutyám..annyira boldog volt, hogy megjöttem..bevásárolni, mert nem nagyon volt itthon semmi..és este még kitaláltam egy zöldbab szedést is magamnak..mit mondjak? Elfáradtam..néha iszok egy fél doboz sört..hogy jobban aludjak..eddig bevált..bár nem szeretem... A jó hír az, hogy néhány nap és újra útra kelünk, szívem csücskével..ő már nagyon várja..talán én is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése