2013. július 4., csütörtök

Ha Te vagy





Ha Te vagy



Ha Te vagy a gát
Én a dühöngő folyó leszek,
mely kitörni akar,
Ha Te vagy a hegy
Én a síkság leszek,
mely előtted fekszik
s árnyékod befed.
Ha Te vagy a jég
Én a tűz leszek,
elolvasztalak, eggyé válunk
Hogy örökre Benned legyek.
Ha Te vagy az éj
Én a fény leszek, hogy derűt
adjak meggyötört szívednek
és szeretetet.
Ha Te vagy az ágy
Én a takaró leszek
Hogy Rád simuljak puhán
s óvjalak, így árasszak meleget
Ha Te vagy a kötőfék
Én a ló leszek, csak így tudod
megfékezni száguldó lényemet.
Ha Te vagy a férfi, 
Én a Nő leszek
Hozzád bújok, elveszek karjaidban
Hogy megnyugtasd bánatos lényemet.
Ha Te vagy a tüske
Én a rózsa leszek, hogy amíg
létezek, magamon növeszthesselek
Ha hold leszel, Én az égbolt
Fénylő tested belémvesz
elmerül a kékség tengerében.
Ha Te vagy a kéz
Én a könny leszek
Hogy akkor is hozzám érj
S letöröld őket.
Ha Te vagy a tükör
Én a szem leszek
Hogy Örökre visszatükröződjek
Benned, lássam általad szemem
ragyogását
S értelmet nyerjen életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése