2013. augusztus 2., péntek

A nyugodt, mély alvásért..



Nem a szexre gondoltam..bár a férfiakat altatja az együttlét. Engem fordítva, felpörget. Ahogy először nyaraltunk az idén, rászoktunk, rászoktattam a  férjemet, hogy este, kései vacsora után igyunk meg egy- egy pohár sört. Nem szeretem. Szinte semmilyen alkoholtartalmú italt. Ünnepségen, az illem kedvéért megiszok egy pohárka Jágert, vagy csoki likőrt...de eleve nem szeretem az alkohol ízét. Nincs szükségem alkoholra ahhoz, hogy jól érezzem magam, ha akarom, bárkivel, bármikor jól érzem magam. 
De meleg van,a  sör hideg volt, és jólesett. Aztán rájöttem, nagyon jól alszom tőle. Amúgy rossz alvó vagyok. Nehezen alszom el, és nagyon éberen alszok..így reggel fáradtan ébredek. Nos..a sörözés folytatódott a másik kirándulásunkon is , sógornőmmel, lányomékkal, de csak egy pohár. És esténként itthon is iszunk a férjemmel. Jól alszok...mélyen, álmok nélkül, és végig az éjszakát. Csak ne legyen sörhasam!:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése