2013. augusztus 15., csütörtök

Kirándultunk



Néhány csodálatos napot tölthettünk a fővárosban és környékén. Kár, hogy olyan gyorsan eltelt..rájöttem, ezek a napok, emlékek teszik széppé életünket. Így jó lenne minél többet felhalmozni belőle.Az idei nyárral kapcsolatban nem lehet egy szavam sem, mert szinte végig nyaraljuk. Most úgy csináltuk, szerveztük a dolgokat, hogy mindenki azt kapja, amit akar:DD...Persze voltak, vannak irigyeim, ők bizonyára szórták is rám az átkokat, mert néhány le is csapódott rám, hogy így csorbítsa a nyaralás fényét. De! A szlogenem az, hogy az adott helyzetből, pillanatból ki kell hozni a legtöbbet- ez a boldogság alapja. Így nem számított , hogy a jegygyűrűm majdnem levágta az ujjam a buszon, hogy leestem a buszról és kiborult a főzni való kukorica, hogy egy néni az Orczy- tér helyett elirányított bennünket a Margit szigetre, minden jó, ha jó a vége. És még sorolhatnám az állapotrontó dolgokat..elment az összes hangom két napig..stb..A lényeg: mindenki megkapta amit akart. A férjem horgászott és kifogta a tó legnagyobb halát, egy 10 kg-os pontyot, én és a sógornőm a hajókázást a Dunán, a fiam a vásárlást, és mindannyian a wellnessezést az utolsó napon.
Láthattam Gödöllőn a Sissi kastélyt, kóstolhattam soha nem ismert fagyikat: Limenchelo..nagyon finom volt, 20 év után ittam újra koktélt, sex on the beach-et,és ilyen kávékat ittunk.



És amit a múltkor megcsodáltam, a szárazföldön és a vízben járó buszt, most a vízről csodálhattuk. Legközelebb azt szeretném kipróbálni.


Ami a legcsodálatosabb volt, Cegléden egy négycsillagos hotelben lévő wellnesezés..kipróbáltuk, a finn szaunát, az infra szaunát, a gőzkabint..és több órán át áztattuk magunkat a 34 fokos jakuzziban....



Gyorsan eltelt, de az emlékek itt élnek bennünk:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése