2013. augusztus 30., péntek

A ráadás









A blogjaimat sokan olvassák a világ minden tájáról. Talán értük is írok ennyit, de elsősorban önmagam miatt, mert szeretek írni, megnyugtat, kikapcsol, ellazít. Az írás lett a második életem. Vannak lelki társaim, akik rendszeresen olvasnak, ha nem írnak, akkor is érzem a jelenlétüket. És van külföldi(kitartó) ismerősöm, aki régebben olvasta a blogjaimat, de időhiány miatt ezt ma már ritkábban teszi. Mert neki le is kell fordítani a szöveget, mert Ő nem tud magyarul, én pedig nem angolul írok. Szerencsére ebben segítséget nyújt a google fordító, de néha olyan hülyeségeket fordít, hogy vissza kell kérdezzek, mit is akart írni? Ő...ő jobban várta az első regényem megjelenését, mint én. Szeretné, ha film lenne belőle, mert akkor találkozhatnánk. Bár akkor is, ha megnyerném a lottó ötöst!:DD
És Ő az, aki a napokban megkért, hogy küldjek részleteket a most megjelent blog válogatás könyvemből, mert érdekli, és szabadidejében fordítgatná. Megtettem. Néhány nap csend következett, és ma közölte, hogy halad, olvasgatja..és tetszik neki:DD...Erre viszont büszke vagyok:_))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése