2013. augusztus 20., kedd

Az illatok



Számomra nagyon fontosak az illatok. Szinte mindenben: ételekben, öblitőkben, kozmetikumokban, gyertyákban, virágoknál..és a Férfinél...nála is alap, hogy vonzó, csábos, sármos illata legyen. Nincs kedvenc illatom..sem parfümökben, sem kozmetikumokban. Nem ragaszkodom egyetlen illathoz sem. Szeretem a sült hús , az ananász, a friss kenyér, a friss kávé illatát...Így több parfümön, testápolóm, öblítőm, mosóporom van..és mikor melyikhez van kedvem. Néhány éve nagyon megfogott a Pretty Woman parfüm illata..és a Mexx-é. Azóta nem kapok olyat. Most megvettem Nina Richi új parfümjét, a Ninel-t. Mit mondjak? Lenyűgöz. Gyengéd, édeskés, lágy, selymes, érzékeny...amilyen én is vagyok. A kozmetikumok..nagyon fontosak a mindennapi életemben. Rengeteg kozmetikumot használok..szeretem az Avon krémjeit, tusfürdőit, arc-és kézkrémjeit..mindennap használom őket..és szeretem az Ő illatát..Hugo Boss...Black..elcsábít, elolvadok tőle:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése