2013. augusztus 10., szombat

A Jelek





Talán ma már elmondhatjuk, hogy egy kicsit visszább esett a hőmérséklet. Talán egy kicsit jobb lett a levegő. Fellélegzek. Borult, nyomott idő van..lehet, lesz végre eső. Nem bánnám..bár nem szeretem az esőt. Kész vagyok a csomagolással, lassan megint útnak indulunk..néhány nap még a nyárból, amit elragadunk magunknak, hogy együtt szép emlékeket örökítsünk meg a hideg téli napok elviselésének könnyítésére. Várom. Jó lesz. Minden kiruccanásunk fergeteges..ha nem a férjem miatt, akkor a fiam aki humoros perceket visz az egészbe. Az előzőekről kész vannak a képek..szépek..jó visszanézni. Jó sok lett..300 db. Most már csak albumot kell majd vennem. Szorít az idő minket..közelít az ősz, a fiamnak új iskola, kollégium, kicsit összeszorul a szívem, ha erre gondolok. Életünk folyamán többször kapunk jeleket. Szerintem nem ,vagy nem mindig figyelünk rájuk. Pedig jó lenne! Általuk elkerülhetünk kínos eseményeket. Áprilisban mikor annyira menni akartam wellnesezni, minden áron ragaszkodtam hozzá, több jelet is kaptunk. Az elsőre nem figyeltünk, a másodikra már igen, mert elvitte a wellnessre szánt összeget, és volt még egy jel..lebetegedett a sofőr, akivel mentünk volna. Lemondtuk..de júliusban bepótoltuk, és fergeteges volt. Most is kapom a jeleket. Lebetegedett a fiam..lassan 6 napja köhög, pedig gyógyszert is szed. Az aquaparkot ki kell hagynunk..és ezáltal meghiúsul egy találkozás. Köszönöm az őrzőmnek, aki vigyáz rám:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése