2013. augusztus 23., péntek

Ne haragudj





Ne haragudj



Ne haragudj, hisz Te

mentél el, én a barátod

akartam lenni, ha szomorú

vagy vígaszt adni, bánatos

arcodra olykor mosolyt csalni.




Ne haragudj, hogy nem

férfiként szeretlek

Felnézek Rád, mint emberre

Tisztellek, becsüllek.




Ne haragudj, ha fájdalmat

okoztam, magamból

a legtöbb, mit akkor

adhattam.




Ne haragudj, ha nem 

találsz már magadban

Elmentél, elküldtél

Kilöktél már onnan.




Ne haragudj, ha nem

érzel vággyal teli éjszakákon

Én csak egy testetlen lélek

vagyok, s nem az ágyasod.




Ne haragudj, ha néha fáj,

amit írok, nem akarlak 

bántani, másképpen

gondolkozok.




Ne vádold magad, hogy

hogy valós világunk

ennyire más, nincsenek

közös utak, s ellopott

időnként átbeszélt órák.




Ne haragudj, én ilyen

vagyok, nem én vagyok

a társad, a szerelmed

s a szex- szimbólumod.




Én csak a barátod akarok

lenni, megpróbáltam

de nem tudlak férfiként

szeretni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése