2013. augusztus 15., csütörtök

Ami még nem volt...




Általában az van, ami még nem volt. Mindig újabb és újabb dolgok történnek meg velünk. Van ami tetszik, és van ami nem. Ez a kép nagyon tetszik nekem..a nő..gyönyörű..és ez a zöld jól áll neki..ez a zöldes fény tökéletes nyugalmat biztosít a képnek. A hang- elmenés nem tetszik nekem. Felnőttem. Lassan felnőnek a gyermekeim is..és soha senkinek nem ment el a hangja teljesen..a torkom meg amúgy is erős, télen sem szokott fájni.De, a nyaralásunk második napján arra ébredtem, hogy nem jön hang a torkomon. Közöltem a férjemmel, elment a hangom. Semmi baj, legalább kevesebbet beszélek. Furcsa érzés volt, nem tetszett. Bátyám a reggelinél meg is jegyezte: Miért suttogsz, hiszen fent van már mindenki?
- Mert elment a hangom- közöltem vele. Ő is meglepődött, amióta élünk soha nem ment el a hangom. Nem bírtam telefonálni sem..így utaztam végig a hajós városnézést...Hangom nem volt, de szemem igen..láttam, láthattam, érezhettem..és olyan szép volt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése