2013. augusztus 25., vasárnap

Amikor jól indul a nap:-)



:-)...Nem a reggeli vagy az esti szeretkezésre gondolok, de az is benne van. Borult, nyomott időre ébredtünk. Vasárnap lévén végre nyugodtan aludhattunk, sem csengetés, sem telefoncsörgés nem ébresztett fel pihentető alvásunkból. Még 10-20 percet lustáztunk az ágyban, beszélgettünk. Fiam is csatlakozott hozzánk. Még néhány perc mire felszedelőzködtünk, beágyaztunk( a fiam meg én), a fiúk a hírolvasással kezdték a napot. Pontosabban csak a férjem,a  fiam a facebook-kal. Már nem lázadok ellene, megszoktam, hogy neki ez a fontos. El kezdtem a reggelit készíteni. Kicsit visszább hűlt az idő, jólesik a tea, amilyet csak én tudok főzni. Meg közrejátszik, hogy még mindig köhécselünk, amit még a nyaralással hoztunk magunkkal. Szóval..reggeli- készítés. Közben pakolgatok a fiúk után, mert ők bizony trehányak. Aztán megérkezett a férjem barátja, egy tálca süteménnyel..ugyanis ma van a névnapja. Elmosolyodtam..jólesett. Legalább nem kell nekem sütni!..Az élet apró örömei:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése