2013. augusztus 23., péntek

Álomittasan



Azt hittem csak velem történik ilyen. Azt hittem, csak én vagyok ilyen állapotban mert..mert nem tudom, miért...Azt hittem, csak én vonszolom magam nappal, fáradt vagyok, levert és nyom a fejem. Gondoltam, ez a nyár és a nyaralások utóhatása. De rá kellett jönnöm, nem!. Az ismerőseim , akik nálunk voltak, a bolti eladók, akikkel a két nap alatt érintkeztem, a szomszédom, a férjem..szerencsére a gyermekeim nem. Nem tudom, miért van ez az állapot. Van aki azt mondja a telihold hatása. Lehet..majd megfigyelem magam...De nem tetszik nekem ez az állapot. Én nem ilyen vagyok! Előttem még tengernyi teendő..és én csak aludnék, feküdnék nappal, éjjel meg csak forgolódom. Fel kell készülnöm a nyárzáró nyaralásunkra. Nem sokára közeleg, irány Brassó. Nagyon várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése