2013. augusztus 17., szombat

A kritika




A kritika fontos eleme életünknek.Életünk során sok kritikát kapunk. Ezek egy része építő jellegű, a másik része negatív,melyek rossz indulatból, irigységből fakadnak.Ilyeneket nem sokat kapok és megtanultam nem foglalkozni velük. Meghallgatom, de utána leperegnek rólam.
Mivel írok, regényeket, verseket, blogokat- így olykor kapok kritikákat. Eddig 99%-ban pozitív és könnyeket tartalmazó kritikákat kaptam. Nos..az utóbbi időben a lovagregényem elolvasása során kaptam kritikát, meglepő, de semleges tartalmút. Az olvasó közölte az észrevételeit, és hogy neki mi hiányzok a műből. Meghallgattam türelmesen, majd elmosolyodtam. Igen, értelek. Ez a Te észrevételed, a Te verziód, a Te Igaz-ad. Az enyém más. Nekem így jó, ahogy van. Én tudom, mi rejtőzik a mondatok mögött, és azt is, hogy mi késztette a regény létrejöttét. Mindenki előtt ott van a lehetőség. Lehet írni. Olyat amilyet akar :DD..És lepergett rólam, az illető pedig elhallgatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése