2013. augusztus 27., kedd

Nem mindig könnyű




Nem mindig megy minden simán. Már jó néhány könyvet letördeltem, de még mindig előfordulnak fennakadások. Legutóbbi verses kötetemet, 5-ször töltöttem fel, mert nem felelt meg a formázási követelményeknek. Fárasztó. Már azzal kínlódok lassan két napja, szabad óráimban. Persze, a jó munkához idő kell és kitartás. Na, de ennyi? Át fogom nézni újra. Szerencsém van...türelmes kiadót találtam..pontosabban, ügyvezetőt. Készségesen és türelmesen válaszol minden kérésemre. Na, a másik kiadóm nem volt ilyen türelmes, jó nyersen rendre rakott. Hiába a Nők!..Én a férfiakat szeretem!:DD...Szóval..írok, másolok, illesztek, szerkesztek..már két napja. Fáradt vagyok..este nem bírok aludni. Talán az Ősz jötte van rám ilyen hatással?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése