2013. augusztus 25., vasárnap

Ezt nem hiszem el!!



Nem értem, hogy miért nem érted meg, én nem úgy szakítok, ahogyan Te. Én nem dobok bombát az elmúlt, megszűnt kapcsolataimra, felégetve magam mögött mindent.És szinte soha nem én köszönök el, mindig a másik fél. Pont azért, amiért Te is. Mindenki úgy indul neki, na, majd én, majd én lerendezem. Eddig senki nem bírta, majd én. Próbálkozás. Próbálkozni lehet. Van aki két nap után elpucol, van aki két hét és van aki két hónap után. Kiben mennyi a kitartás. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy nem keresek senkit, főleg férfit és alkalmi kapcsolatokat nem. Értékes barátságok jöhetnek, bár azok nagyon ritkák. De én nem panaszkodhatom..két évi itt létem alatt találtam hat embert, akik még mindig itt vannak velem, mellettem- ők bevésődtek. Ők a Kerekasztal hat lovagja. Nem uralkodok rajtuk..ha írnak írok, ha kérnek adok, segítek..voltak vitáink velük is, de megtanultuk kezelni őket. Figyelünk egymásra..de ez nem szerelem, értsd már meg! A szerelem soha nem érdekelt..csak a szeretet, mely mindennél hatalmasabb , összetettebb érzés. Nem vagyok tökéletes, soha nem is voltam az, nem is hittem magamról egyetlen pillanatig sem ezt. De tudom, hogy más vagyok, mint az átlag..másképpen gondolkozok, más az értékrendem, másképpen élek..és bizony nagyon megválogatom a barátaimat. Nem haragszom azokra sem, akik bántottak. Mind megkapta a magáét..mert amit adsz, azt kapod vissza...Fogadj el..én nem hibáztatlak..és nem gyűlöllek..de értsd meg, nem férfiként szeretlek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése