2013. augusztus 31., szombat

Fogadalmak






Nem teszek fogadalmakat, mert nem bírom betartani azokat. Szeretném, de ehhez gyenge vagyok, talán egy kicsit önző. Két napja nagyon elfáradtam. Szellemileg. Ha a szellem fáradt, akkor a test is vonszolja magát. Elhatároztam, néhány nap szünet, nincs írás, van éppen elég dolgom ezenkívül is. Hunyorogva néztem a kis asztalnál szunnyadó laptopomat. Talán ki kellene húznom néhány napra és kész!  Ennyi az egész! De megszólalt a belső hang: Miért vonnád meg magadtól? Csak benézel, válaszolsz a fontosabb emailekre, és már mész is.  Délelőtt így is volt. De délután végeztem a teendőimmel, beültem. Írtam 3 blogot, letördeltem egy egész könyvet, megszerkesztettem a borítókat, és publikáltam. Na szép! Ennyit a nem írásról! Aztán kijelentettem a versek terén nyugi van, most szunnyad lírai énem. Persze! Este lefekvéskor csak 6 db verset írtam.
Valaki megkérdezte tőlem: Te mikor pihensz?
-Amikor alszok- feleltem.
Majd nem sokára. Megyünk még néhány napra nyaralni, külföldre. Akkor talán kiszabadulok az írás csapdájából....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése