2013. augusztus 5., hétfő

Írói véna



Már többen mondták nekem, hogy írói vénával rendelkezem..Könnyen vagyok, fogok egy tollat , egy papírt és már írok is. Igen, ez így van,..ha akarok, bárhol tudok írni..bármit..verset, vagy történetet, vagy a regényemet..de ehhez azért kipihentnek kell lennem és kell a csend,a  nyugalom. De írói véna? Ahogy én emlékszem egyik szülőm sem írt..de visszavezettem és a nagyszülők ük- szülők sem. Akkor honnan is van ez a késztetés? Nem tudom..elárulom, művész családból származom. Édesanyám festőművész és divattervező volt, édesapám fejszámoló..szerencsére mindkét szülőtől örököltem...festeni nem tudok, de ruhákat tervezni igen, és meg is varrom őket..rajzolni szépen rajzoltam, de képezni kellett volna magam- már nem rajzolok szépen...kreatív vagyok és igényes..igen, én is kitűnően számolok fejben, jó érzékem van a pénzhez..pénzügyi végzettségem van, de az írás szeretete , élvezete honnan jött, azt nem tudom. Ahogy az este visszagondoltam, mindegyik bátyám próbálkozott írással..az egyik regényírással a másik versírással...de egyik sem vette komolyan, hanyagolták. 
Nos..az irodalmat és a történelmet szerettem...a nyelvtant megtanultam, mint amúgy mindent, és a nyelveket is kiráztam a kisujjamból..de hogy 1, 5 éve el kezdtem írni, fél éve meg verselni, nem tudom minek köszönhetem. A lényeg, imádok írni. Az írás a második életem:-)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése