2013. augusztus 26., hétfő

Meg kellett tennem







Nem volt más választásom. Tudtam, hogy lesznek majd akik keresnek, és picit hangosabban dobban majd a szívük, ha nem találnak, de meg kellett tennem. Már nem tudok több felé szakadni. Lassan befejezem a verses kötetemet, már nem sok kell, közben írom a blogokat, és válogatom össze az újabb könyvem alapját, amit majd ugye le kell tördeljek, meg kell szerkesszek, mielőtt publikálok. Most itt a suli is, és a fiamat is készítenem kell, a többiről már nem is beszélek. Beteg is voltam, 10 napja, lábon járó beteg, de végeztem vonszolva  a dolgaimat, nem volt könnyű. Így döntöttem, blogok lezárva és igenis csak a regényemre összpontosítok. Láttam néhányotok arcán a Miért-et, De hát mi történt kérdéseket? Nem történt semmi, csak ez már sok. Ennyit már én sem bírok el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése