2013. augusztus 29., csütörtök

Kicsit sok volt...









Kicsit sok volt ez a hét...beteg is voltam, 4 nap alatt 3db könyv(szinte), ennyit publikáltam,  és most szerkesztem a  4.-ket. Közben a háztartás, és a fiam készítése is az új suliba...fáradt vagyok. Többszöri tördelések, az új formázás elsajátítása, kicsit kimerültem. Fáj a szemem is, úgyhogy most néhány nap szünet következik, Muszáj lesz...
Voltak bágyadt mosolyok, mély érzések, visszatérő ismerősök..minden. Az eső is megérkezett, bár nekem nem hiányzott, ha már eddig nem esett. Ma sikerült leszedni a paradicsomot is a fiammal, holnap kifőzöm , ha már van.
Ma éjjel így fogok megpihenni, mint a képemen a nő, angyaltársamon. Csak a csendes, megnyugtató ölelését akarom érezni. Pihennem kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése