2013. augusztus 28., szerda

Húúúúú....







Kemény nap van mögöttem, és még előttem is. Esik az eső is, két hónap után ideje. Mondjuk nekem nem hiányzott, nem szeretem az esőt, de a levegő jobb lett, felfrissült. A délutáni paradicsomszedés elmaradt..megvár, ha jobb idő lesz. Tördelek. Keményen. Ennyire nem szenvedtem meg még az érettségimért sem:-(..Kedvenc kiadóm újfajta formázást kér, és sorban visszadobta mind a három mostanában megjelent könyvemet. Volt amelynek 6- szor futottam neki. Nos...ez az újfajta formázás nehéz..nagyon kell figyelni..és minden ciromba betű elvetve, pedig ritka kincs betűtípusokat fedeztem fel. Hajcsár kiadóm közölte: Nem, csak a megengedett három betűtípusból válasszak..könnyek közepette írok...Kezdem magam Kőműves Kelemennek érezni:-(( De szerencsém, hogy kitartó vagyok..és néha a kiadó levelei is egy- egy mosoly erejéig oldják a feszültséget bennem..A koncentrálástól már nyom a fejem is..Úgy látszik, a cél nincs is olyan közel:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése