2013. augusztus 21., szerda

Valami hiányzott




Valami hiányzott


Csodás nyár magával
ragadott, érezhettem
élettel teli zsongását
Forró sugarak mámorát, 
Ezernyi rejtett szerelem
varázsát, s feledtette
velem lelkem megannyi
fájdalmát.



Újra éltem, szárnyaltam
Minden pillanatban
boldog voltam és nem
gondolkoztam. Mosolyok
garmada öntötte el arcom
Tudtam, egyenlőre nem 
lesz több harcom.



Csak hagytam, hogy 
sodorjon magával
temérdek pillanat-
varázs, nem akartam
rabul ejteni semmit, 
hogy maradjon velem
ezernyi emlék- montázs.



Csak teltek a napok
feledhetetlen, vittek 
magukkal lepke-szárnyakon
Nem féltem, együtt léteztem
a repüléssel, s rám 
köszöntöttek mámoros
 pillanatok.



Könnyed voltam, bájos
nyugodt, élveztem, hogy
szinte szabadon szárnyalok
Megéltem, amit a nyár
adott nekem, boldog voltam
s vagyok, bár a csodás napok
fénye megkopott.



Nem gondolkoztam,
nem figyeltem, valami
csendben itt várt bennem
Az érzés, mely bennem
lakozott, nem szólt , nem
tört rám, csak csendben 
várakozott.



Ahogy a szárnyalásnak
vége lett, a valóság 
ismét pálcát tört az
álmok felett, éreztem
valami kell, hiányzik 
nekem, Hova lett? Hol 
van Ő? Ki a mindenem 
nekem.



Újra itt van, el sem
ment, lelkemben bérelt
helyen lézengett
Nem szólt, csak hallgatott
némán, várta, hogy a 
valóságban figyeljek rá.



Most tört rám az érzés
erősen, itt vagy újra
itt is voltál, s én 
szeretlek. Egyetlen vagy,
ki megért engem
Tükröm vagy, tükröd vagyok
Fogadj el!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése