2013. augusztus 18., vasárnap

Szép szavak



Szép szavak


Sokat ígérő szép szavak
A semmibe vesztek, nem
volt mögöttük tartalom
A valóság elrettentett.



Más az álomvilág és
más a valóság, képzeletbeli
érintés, képzeletbeli vágy
könnyed szárnyalás egy
másik dimenzió kitaposott
járatán.


A valóság kemény, rideg
kapkodás, kevés idő
lopott szürke tettek 
kíséretében sivár temető.


Nem akarom a valóságot!
Nem tetszik nekem
Sivár, erőszakos, melytől
megriad gyermeki lényem.


A lelked vonzott, 
magával ragadott, 
Elhittem, hogy valós
lényed is ilyen, de 
az mást mutatott.


Utunk kettévált, én
maradtam, nincs bennem
harag, néhány tapasztalattal
lettem gazdagabb.


Menj tovább, menj 
utadon, már nem tartok
Veled, Lesz majd ki 
melléd szegődik s nyújt
Neked segítő kezet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése