2013. augusztus 26., hétfő

:-))








Megleptél...azt tudtam, hogy olvasol, de azt nem gondoltam, hogy keresni fogsz..hiszen ott vagyok Benned, ahogy Te is bennem. Emlékszel? Mikor Te is ezt tetted egyszer, az én arcomra is kiült a döbbenet, nem kaptam levegőt- annyira fájt. Én is így kerestelek..és Te megnyugtattál, nem miattam tetted. Nem írsz, hogy ne zavarj..nem zavarsz! Tudod, hogy láthatatlan kapocs van köztünk, Bevésődés.
"Bevésem bőrödbe a szerelmet"...
Tudom, hogy szereted az írásaimat..a kezdetektől fogva biztattál, csodáltál és hittél bennem. Azt mondtad: Tudod, hogy híres leszek, Te érzel és hiszel bennem". Nos..én is hiszek magamban...és imádok írni. Hiszem, hogy minden okkal történik, és pont akkor, amikor eljött az ideje. Hm...lassan két éve, hogy beléptél az életembe..egy őszi délelőttön...olyat éreztem, amit eddig sosem. Amiről azt hittem, hogy nem létezik..ma ugyanazt éreztem..Tudod, hogy néha fáj a szívem Érted...de még nem tudok segíteni..akarok, de talán nincs itt még az ideje...Tudod, hogy tudom, hogy valahol, egy másik dimenzióban összetartozunk..Kedvenc lelki társam..Sir Robert:-))...Köszönöm, hogy vagy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése