2013. április 2., kedd

Rejtélyek











Rejtélyek szigete



Rejtélyek kavarognak párt keresve
Neuronok kipattanó gerjedelme.
Vágyad titkos szerelme az ismeretlen
Elmédben zsong a hihetetlen.
-

Nem vagyok sem több sem kevesebb,
Mint akire vágysz, ha szereted.
Nem rejtőzőm magas hegyek mögött
Árnyékom mindig  velem hömpölyög
-

Kivagyiságom idegen vizekre késztetett,
Kalózként vágytad a végtelent.
Tágas univerzumot kívántad hevesen,
Utad során plátóinak is meglelhetsz.
-

Szemed, ha meglát, vagy tán sosem,
Lelkednek hullámai közt látsz engem.
Férfi vagyok, elmerülök, majd aggastyán
Szívedbe maradok örök múzsád.
-

Habok, ha nem mossák neked lelkemet
Nem kettőt! –millió szikrát látsz bennem.
Szivárványként tündöklök körülötted
Hajódnak leszek kísérője.
-

Lehetek neked a hiányzó álmokat éltető
Férfi lélekként titkos szerető
Lelked női testbe bújva kíván mindet
Óvó védőt, bátor harcost, ölelő gyengét.
 -

Nem leszek tiszte pártfogónak és védőnek
Viharfelhőket oszlató szerte széjjel.
Bár beléd süvítve lelked csavarom
Leszek szívedet tépve vad orkánod.
-

Úgy, mint te vagy nékem a száguldó gálya
Életem, lelked vágyának óceánja.
Viharként siklasz bennem és rajtam
Evezők csapása benne minden szavad.
-

Napkeltékben megcsillan az apró mozaik
Végtelen utunk egymásban szabaddá válik.
Napnyugták mögött meglátsz majd engem
De utad végét a horizont után leled.
-

Látóhatár után is ringat majd tengerem,
Viszem vitorlásod más viharos széleken.
Míg mólót nem érinti hajód kötele
Veled leszek, hogy szelídítsd vizemet.


 



Rejtélyek II.



Rejtélyes idegen 
 Ki beköltöztél létembe
S lettél gondolataim
állandó szereplője.
Ha jössz, és hallani
vélem férfias hangodat
Borzongva szívom magamba
Hagyom eluralkodni
Rajtam a vágyakat.



A vágy hulláma végig suhan
rajtam, finom lúdbörzést vált
ki nyomban. Remegek, sötéten
csillog a szemem, Nyelek , vissza-
nyeldesem kicsorduló nedveimet.


Csak egy hang volt, férfias
Mégis oly gyengéd és szelíd
Tovább akarom érezni az általad
nyújtott érzelem- reményt. Folytasd..
Akarom érezni ujjaid forró érintését
bőrömön, Csituljon el a lélek
Hagyjuk, hogy a test kielégüljön
Végre.


Csak ritkán jössz
Pedig mindig várlak
Némaságod kérdéseket
hagy mélyen magamban.
Nem kérdezek. Hagylak
Hagyom, hogy dönts Te
Mit akarsz kezdeni a
kialakult  kapcsolatokkal.


Vad vizeken hajóztam
Szereztem kincseket
Trófeákat, oroztam lelkeket
Pedig őket nem tudatosan
akartam.Szigetekre akadtam
Hol béke, hol harcok dúltak
Most lenyugodtam,
visszavonultam
Úgy érzem, kikalózkodtam magam.


Hajóm kikötött egy helyen
Hol csak néhányan laknak
Talán itt maradok
S megadom magam
a pillanatnak.


A pillanat varázsa
visszahozhatatlan
Ha megéljük csodás
érzelmekkel leszünk
gazdagabbak,


Te is egy ilyen pillanat vagy
Nem hagylak, nem engedlek
Nem tudom, meddig leszünk
így együtt, de elveszteni
nem akarlak.


Mikor feltűnsz újra
Kócos hajad ellentéte
nyugodt lényednek
Bár álcázod, de Benned
Vad szenvedélyek kergetőznek.


Maradjunk a szigeten?
Vagy hajózzunk tova?
Leszel a kapitányom
S én alád rendelem magam.


A Te utad az enyém is lesz
Amit Te akarsz, én is
azt teszem. Váljunk eggyé
az álomvilágban
Vagy létezzünk a valóság
szenvedélyes viharában?


Bárhogy döntünk
Mindenképpen jó lesz
Te itt leszel velem
S én Veled, még ha csak
egy pillanatig is
De érezhetlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése