2013. április 12., péntek

Gondolataim, vágyaim









Ha már ennyien olvastátok a Rómeó és Júliáról írt beszámolómat, akkor folytatnám. 
A darab, mint írtam, csodálatos volt..magas színvonalú fénytechnika, telt ház,  és hálás közönség, aki felállva tapsolt a színészeknek. Így a függöny legördülése után, még mindig ki-kijöttek a színészek- meghajolva. A csalódás csak annyi volt, hogy Mercutio szerepében Bereczki Zoltán volt kiírva, de nem ő játszott, hanem az X-faktoros Szabó Dávid. Megtévesztően hasonlított Bereczkire. Miután véget ért az előadás, megjelent a két rendező, gondolom a  román és a magyar, és a magyar rendező beszédet mondott. Ekkor eszembe jutott egy kedves virtuális ismerősöm, aki szintén rendezőként említi meg magát. Nos..a lányomnak gondolataim közepette megjegyeztem:-Majd ha én állok ott, mint a Mary Jeanne kalandjai c. film rendezője, és én mondok beszédet. Lányom elmosolyodott:- Tényleg Anya, de jó lenne! 
-És Te leszel a főszereplő, Mary . Mindened megvan hozzá: szépség, hiszti- bár Mary karakterét nem alkottam hisztisre, vadság, mosolyok, szépség, magasság, karcsúság.
-Én játszhatnám a főszerepet?- nézett rám lányom hatalmas meghatódott szemekkel. És ott abban a pillanatban lányommal megrendeztük a saját filmünket:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése