2013. április 5., péntek

Még mindig az idő









Sajnos még mindig cudar idő van. Tegnap is esett, ma is esik az eső. Párás, nem szeretem, hideg idő van. Ez is lesz, állítólag. Az idén a Tavasz kimarad...hm...elfogadjuk, és túléljük, bár nehéz.
Az emberek rossz kedvűek körülöttem. Lánykám hangulata is eléggé lent van. Ma megjegyezte: Nem is tudom Anya, Te honnan merítesz erőt újra meg újra? Elmosolyodtam, de ezt ő nem láthatta. Van egy fiam, akit szeretnék még felnevelni:-))
Akik ismernek, tudják, hogy szeretek írni..az írás a második életem. És szerencsére (vagy nem )sokan olvasnak. Nos, a verseim, sajátok...és a történetek egy része is, a már megjelent regényeimből egy- egy részletek. Van amit közösen írtunk, Jeannal, és még nem nevezném meg Kikkel. Verselni is szoktunk együtt. Van egy ismerősöm, akivel 2-3 hétig szinte csak versekben kommunikáltunk. Jó volt, érdekes. És persze régebben volt, akivel zenében. Na, abban az időkben halálra röhögtem magam...életünkben emberek jönnek- mennek. Meghalnak, elköltöznek, vagy csak spontán eltűnnek. Emlékek vannak..de csak akkor ha felidézzük őket...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése