2013. április 15., hétfő

Álmomban jártál














Álmomban jártál


Hajnalban erős napsugarak fénye
Szűrődik be ablakomon
Áttuszkolva magát a függöny
rostjain, Hogy szemembe
ébredést hozzon.



Még nem akartam felébredni
Oly érdekes volt az álom
Még maradtam volna abban
a világban, hogy lássam
a folytatásom.



Beléptél az álmomba karcsú
izmos testeddel
Teszteltelek, csak feküdtem
melletted. Ahogy én szeretem
a hasad alá bújva
Bár álmomban ezt a szerepet
feszes combod vette magára.


Éreztem az izmok feszülését
A hasad kockáit, sima
mellkasodon bőröd minden
négyzetcentiméterét. De arcodat
nem láttam, így csak sejtettem
Hogy ki vagy, s ki lehetsz
Ki álmaimba ily merészen
Belépett.



Felébredtem az erős sugarak
hatására. Vágytam vissza
az álomvilágba, hol egy kicsit
együtt lehettem Veled
S érezhettem izmos testedet.



Csalóka vagy, vonzottál
Magadból csak egy testet
mutattál. Arcodat homály
függöny fedi. Talán legközelebb
a rejtély folytatódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése