2013. április 20., szombat

Hm..Írjunk!









Tegnap nem nagyon volt időm..ma sem sok..Ahogy beköszöntött a tavasz, a meleg, egyre kevesebb időm van. Millió teendők, de nem baj, mert ezt vártam, ezt szeretem. És a meleg...nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire szeretem. Délután egy laza napot tartottunk a fiammal. Este pedig csatlakozott a férjem hozzánk, így teljes volt a család.
Nyakunkba vettük a várost, és irány a bevásárlás. Nadrág, széldzseki hamar meglett, de a cipővel megszenvedtünk. Sőt! Nem is kaptunk. Egy- egy pizza mellett kipihentük a hosszú sétát, utána folytattuk. Hat márkaboltot lejártunk, és sehol nem volt megfelelő forma és méret. Kicsit feszült voltam. Aztán este alighogy hazaértünk, vendégeink is voltak, és semmi időm nem maradt írni...
Ma virágokat fogok ültetni. Már ültettem 30db cseréppel, de mindig vannak szépek, melyeknek nem tudok ellenállni, így a piacon ma is beszereztem néhányat. A tyúkok hálásak a törődésért. Mikor megyek hozzájuk, mindig mosolyra késztetnek. Ők egy külön világot alkotnak...ahogy belépek hozzájuk, tudják, mindig kapnak valami finomat: ma húslevessel leöntött kenyeret, répahéjjal..és reteklevéllel...csak úgy szaladnak egy- egy falattal, kiabálva. De nem is ezen nevetek. Hanem pár hete írta egyik kedves barátom: "Neked sok kakas is megállna, nemcsak a tyúkok"  . Nos..ez a mondata mindig bevillan, és elmosolyodok. De nem ez a lényeg. Tegnap csúcsot döntöttek a tojással, ennyit még nem tojtak, mióta itt vannak nálunk..Úgyhogy készítek somlóit is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése