2013. április 2., kedd

Már csak nevetek rajta









Igen, már csak nevetek rajta..segítettem valakinek..először kiadót találni....utána letördeltem a könyvét, kijavítottam a helyesírási hibákat, megszerkesztettem a borítólapot...többször is...és itt a köszönet:

Még annyi gerince sincs, hogy saját szavaival írja meg. Elküldi egy mocsárlakó levelét: Köszönöm Sasa, ez szép volt! Lehet mocskolódni, főleg a verseidben tedd, meg a háttérben, ahogy a többiek!!!
Ja, majd ők legközelebb bizonyára segítenek tördelni...nyugodtan fordulj hozzájuk:DD...De az én életemből tűnj el, de nagyon gyorsan!!


A jó ***** élet sok barátot elvesz tőlünk. De...helyette ad egy olyan ajándékot, ami képes elfeledtetni a felejthetőeket. Megjutalmaz egy olyan valakivel, akiben feltétlenül megbizhatunk és számithatunk rá bármikor. Aki előtt nincsenek titkok és rejtvények. Az elvesztett, selejtes barátok a főpróbái annak a barátnak, aki végül elkisér téged...
(...a sirig...)

"A Menyországba vezető kilincs megolvadt a Pokol tüzén. Kezemen égési sérülések." (Fanka: Rapshow)
Félek tőled, sajnálom, hogy képtelen vagyok a szemedbe mondani.
Nevetek rajtad, hisz beburkolózol egy ideálba. Azt hiszed mindenki veled foglalkozik. Szenvedsz örökké, próbálod beadni mennyire rossz neked.
Megsúgom: Mindenkinek hasonló problémái vannak, csak mások nem akarnak ebben versenyezni. Örülnél inkább, élveznéd ki azt, amit ad az élet, de te csak nyavalyogsz és nyöszörögsz! Vállaid direkt lejjebb tartod, mintha húznák a gondok. Magaddal is elhiteted, mennyire fáj minden neked.
Holott ez csak máz. De vigyázz! Egyszer magad is azzá válsz, amit most mutatsz: egy önpusztitó senki. A végén nem is leszel semmi sem. Szánalmas kis világodban élj csak egyedül, magányosan...évek múlva jössz majd csak rá, mekkorát hibáztál!

Na ennyi, köszöntem! Bye bye egyelőre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése