2013. április 9., kedd

A Pillanat












A pillanat


Libbent könnyedén, mint
aprócska fuvallat, mely a
függöny libbenésével szerez
gyengéd, észrevétlen
mozdukatokat.


A pillanat itt volt, megmutatta
magát, huncutul csalogatva, hogy
játsszak vele csalóka álmokat
kergetve, illuzionált világba
Betekintést nyerve.


Nem tudtam ellenállni
neki , Követtem. Mikor a
függöny libbent egy másik
világba  beléptem.


Magával ragadott, s csak
néztem némán, Elkápráztatott
amit láttam, Csodás, könnyed
illuzionált világ, magával ragadott.


Egy pillanatra elhittem, hogy
létezik, van ilyen, E csodás
világ, ahol nincsenek gondok
S nincs félelem.


Csak csodás érzelmek léteznek
Melyek lepke szárnyán visznek
könnyedén, s ahol tudat nélkül
Létezik az Én.


Elhittem, boldog voltam
Lebegtem. Talán ilyen
lehet a szerelem?
Könnyed, libbenős, csalóka
érzelem, mely tovaszáll
Fájó nyomokat hagyva
maga után.


Véget ért. felébredtem.
Rájöttem, ez csak pillanat,
ámulat, kábulat
Maga a valóság bizony
Mást mutat.


Kinyújtom kezem, keresem
A pillanatot többé már nem lelem.
Az a pillanat elillant, tovaszállt
Maradt az emlék és az Elfogadás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése