2013. április 4., csütörtök

Eltévedtem












Eltévedtem


Sűrű sötét rengetegben bolyongok
Egyedül vagyok, csak egy árva bagoly
huhogását hallom. Nem félek, megyek
csak előre, hogy a kivezető utat
megtaláljam , fény kellene.


Fényt, fényt akarok s meleget
Szeretném már látni a kéklőn
ragyogó eget, s benne játékos
bárány- fellegeket.
De nem látok semmit, vaktában
megyek, A sötétség az, mely a
sűrű rengetegben befed.


Aprócska fénycsík villan elébem
Gyengén, halványan világít nekem
Fel- feltűnő fényénél szívem
feldereng, Talán ennyi is elég
lesz, hogy kijussak innen.


A fénycsík világít előttem
Mutatja az utat hova lépjek
S merre menjek. Lassan haladok
előre s végre eljutok a rengeteg végére.


Kint vagyok, látom a napot
Mely tündöklő fényével
rám ragyog. Megtölti énem
szeretettel, Melegséget áraszt el
S új reményekkel tölt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése