2013. április 5., péntek

Megbecsülés











Megbecsülés


Megbecsülés, tisztelet
S talán szeretet
Akik iránt így érzek
Őket valamilyen szinten
szeretem.


Ha kell, életem árán
is megvédem Őket
Mit ér az életem
Ha nincs becsületem.


Őszinte ember vagyok,
Aki ismer azt tudja
Az Igaz-amért kiállok,
Emelt fővel megyek a harcba.


Szinte mindig nyerek
A csatáimat győztesen levezetem
Nem érzek utána örömet
Csak fásult, fáradságot.
Muszáj a harc?
Nem lehetne elásni a csatabárdot?


Megbecsüllek, tisztellek, szeretlek
Csak csupa jót adtál nekem
Vezettél s árnyékként
Örökké fogtad a kezem.



Néha ellenkeztem.
Szembe szálltam Veled
Elítéltelek s ítélkeztem
feletted. Már nem teszem.
Bocsáss meg nekem, hisz
ember vagyok, ki olykor
vétkeket követ el.


Rád bízom magam
hagyom, hogy vezess
Megyek ahova akarod
Árnyékként követlek.
Tisztellek, s olykor csodállak
Hálát adok a sorsnak
S bölcs tanítóimnak, kik  Hozzád
vezetve segítettek
 önmagamra találásában.


Megyek az utamon
Olykor egyedül
S nem érdekelnek az irigy
gonosz emberek, kik gátolni
akarják terveimet.
Egyetlen dolog fontos
A Szeretet.


 A szeretet, mely
mindenben erősíti hitemet.
Hiszek Neked s Akarlak
Köszönöm, hogy vagy:
Örök „Lélekdarab”.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése