2013. április 7., vasárnap

A Nyár













A Nyár


Perzselő, forró , aranysárga
napsugarak, kalászt érlelő
meleg nyarak. Szeretem arcomon
 érezni bódító hatásodat.
Lágy érintés, aprócska fuvallat
Mely meleget áraszt.


Annyira szeretlek és annyira
várlak! Várom mindig, hogy itt
legyél, s én is megéljem tombolásodat.
Életet adsz, örömöket, célokat, szerelmet
Olyan vagy nekem, mint az orgazmus
Csak rövid ideig létezel.



Időd gyorsan lejár, s elsuhansz
tova. Itt hagyva engem bús magányra
melankóliára szorítva. Levált Téged az
ősz, majd a Tél. Ki megtöri hatalmadat
Fagy és hideg uralkodik, bársonyos
 lényed tovatűnik.



Ne menj el, ne hagyj el!
Maradj még velem!
Simogató sugaraidban
fürdesd még szívem
Annyira szeretlek s
Veled létezem.


Mikor tovatűnsz, lelkem  csak
vegetál, szinte alszik
Megszűnik öröm- mámorában
létezni. Orgazmus- nyár, ki oly
kedves nekem, Maradj még velem
Hagyd, hogy tomboljon, perzseljen
még a szívem. Eláradjon bennem
Égető szerelem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése