2013. április 6., szombat

A part








A part


A kihalt folyó partján
Hozzád igyekeztem
Apró lépteim a forró
homokba süppedtek.


Az öböl mentén húzódott
Egy magányos szikla
Ott találkoztunk mi
néha titokban.


Mindennap elszöktem oda
Az időt kijátszva
Ott vártalak kíváncsian
sóvárogva.


Néha eljöttél s loptunk
Meghitt perceket
Szereztünk egymásnak
boldog, szerelmes 
együttléteket.


Szerettél talán
s én is szerettelek
De a múltad közénk állt
S már nem bírtam a ránk
nehezedő terheket.


Néhány napja már nem
szöktem el. Nem mentem
a sziklához, kijátszva
az időt , s a valóságot.
Már nem akartam, hogy 
ott beteljesüljenek az álmok.


A szikla azóta is ott áll
Büszkén ám magányosan
A titkot őrzi magában
s a helyet, hol két 
szerelmes szív
Olykor egymáson megpihent.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése