2013. április 6., szombat

Előadás









Ma nem esik. Hideg sincs, de fénytelen komor idő van. Lassan megszokjuk a fényhiányt és próbálunk enélkül élni, nélküle mosolyogni.
Ma iskolai előadáson ,szereplésen voltam. A fiam is szerepelt, amin halálra nevettük magunkat. A lényeg, hogy aranyosak voltak a gyerekek. A kis apróságoktól a  nyolcadikosokig... Táncoltak, vagy éppen valami humoros műsort adtak elő. Ismét elgondolkoztam azon, hogy milyen szerencsés vagyok, hogy anya lehetek, és hogy itt lehetek. Minden fontosabb eseményüknél, hiszen nekünk szülőknek készülnek vele elsősorban. Kisfiam alsós tanárnőjével találkoztam, aki szinte anno barátnőm volt. Szerettem...értelmesen és őszintén beszélgettünk vele, és többször együtt is nyaraltunk. Jó volt újra látni..hallottam, hogy sokéig beteg volt, de most jól néz ki és rám mosolygott, őszintén, ahogy eddig is tettük egymással:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése