2013. április 3., szerda

Meglepő








Magam is meglepődtem, mikor megnéztem a statisztikát. Ennyien még soha nem néztek rám egy nap alatt! Egyszer volt olyan a másfél éves itt tartózkodásom alatt, hogy az USA-ból többen néztek rám, mint Magyarországról, persze, akkor angolul írtam. Majd fogok megint, csak ahhoz idő kell.
Szóval ..eddig Magyarországról 255ember nézett rám:DD...Talán tetszenek a verseim, amiket most már ide fogok felrakni? Akiket érdekel, mind megjelent már könyvben, összesen 4 verses kötetem van, eddig...és így automatikusan le vannak védve, elvinni csak a személyes engedélyemmel lehet...
Jó volt a Csend. Egész éjjel csendeltem, nem nagyon aludtam. Hallottam bölcs mentorom és csak- illúzió szavait magamban. A Csendben érezni fogod, mit kell tenned. Hogy kell-e Neked az a mocsaras közösségi oldal vagy sem?
A válasz , a döntés megszületett: nem kell:-)) Bocsánat Jean, de nem megyek vissza...Nem kellenek hazugságok, hamis be nem tartott ígéretek, millió álca mögé bújt emberek...nem az én világom..úgy, hogy irkálhattok ott bármit, nem olvasom, mert nem érdekel...Aki keres, az megtalál magában...ahogyan a számomra fontos emberek eddig ezt meg is tették. Köszönöm nekik, hogy vannak, és tudhatják, hogy mindig számíthatnak rám.


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése