2013. április 1., hétfő

Két világ








Valóság és álomvilág. Két világ költözött létembe. A valóságot élem többnyire boldogan. Az álomvilágot meg megalkottam, megteremtettem magamnak. Persze, gondok mindig vannak. Próbálom megoldani mindet, és arra koncentrálni, hogy szép az élet. Miért is?
Nem vagyok egyedül. Nem vagyok hajléktalan. Vannak gyermekeim. Van munkahelyem. Szeretek és szeretnek. Többet nem is kívánhatok. Akaratomon kívül létrejött az életemben egy álomvilág is. Hm..ez más. Teljesen más világ. Itt szabad vagyok. Szabadon szárnyalok. De a két világot összeegyeztetni egyre nehezebb. A valós életem egyre nagyobb részt követel belőlem. Nincs időm és erőm sem az álomvilágra. Úgy érzem szétrobbanok, széthullok részeimre. És az egészet átszövi a fájdalom. Már nem bírom elviselni annyira fáj...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése