2013. április 3., szerda

A megmondóember









:-)) Nem akartam reagálni rá, mert a bölcs ember hallgat, akkor is ha igaza van, akkor is ha nem. Hallgattam, néhány napig, de úgy látszik, nem vagyok elég bölcs...de tanulom a bölcsességet:DD...Egy másik oldalon elferdített tulajdonságokkal illettek, engem és a hozzám közel álló egyik személyt. Amit rólam írt, az nem érdekelt...az ő dolga, ha olyannak lát tegye. Hiszen azt vallom, mindenki számára az vagyok, amilyennek lát. De hogy a férfit is jellemtelen rágalmakkal illette, kigúnyolva, az már fájt...bántott. Éreztem az ő fájdalmát. De mivel megkért, hogy ne reagáljak, szót fogadtam, mert szerintetek óvodás vagyok, aki azt teszi, amit az óvónéni mond, vagyis jelenesetben a "Megmondóember". Jó lenne, ha több ilyen óvódás lenne itt is, mint én..és tanulnátok a megmondóembertől, nem pedig ócsárolnátok, mert kidobott, elutasított benneteket sértett nőket:DD..De ugye az igazság fáj, és nem ítélkezünk. Azért magatokba nézhetnétek, azért éltek és viselkedtek úgy ahogy:DD..Érdekes, olyanok mondanak véleményt, akik nem mennek el a lányuk szalagavatójára- el tudja képzelni ez az anya mit érezhetett az a lányka, aki még szinte gyermek, fél lábbal készült kilépni az élet kapuján, és az anya aki világra hozta, akiben bízott, aki minden támasza volt, az anya sehol? Kívánom, hogy ezt az érzést kapja vissza minél hamarabb. A másik olyan személy, aki kiküldi a 10éves lányát ordítani a fürdőszobába, mert feszült a kislány. Nem hogy megnyugtatom, próbálok szavakkal segíteni, hanem kiküldöm, hogy tudjak webcamozni a virtuál pasikkal. Hahhh..nézzetek magatokba, utána ítélkezzetek! Ez volt az én Igaz-am:DD
Mert..a gyermek választ minket, amikor leszületik újra ide a földre. Azt akarja, hogy mi legyünk a szülei, mi neveljük, tőlünk akar tanulni. Akkor nem ellökni kell, meg a mamához odalökni, hanem figyelni rájuk és törődni velük. A gyermek szent. A gyermek Isten legnagyobb ajándéka. Én bármikor meghalnék az enyémekért..ha stoppolnom kellene, akkor is elmennék a szalagavatójukra:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése