2013. április 17., szerda

Csalóka érzelem












Csalóka érzelem


Kedvellek és szivembe zártalak
Nem nyilik ki online világ,
hogy ne gondoljak rád.
Minden nap rád gondolok
Nem akarom, hogy nélküled
teljen el egy napom.
A lelked nekem nagyon édes
E világban egymásnak vagyunk
már teremtve remélem



Hol van ez, ott van ám más világ,
Amely mindektt
őnknek mást
történelmet kinál
Remélem, hogy világok találkoznak
És lesz majd lehet
őség,
hogy lelkünket tartsuk markunkba.



Én lelkem is téged akar,
De mind ezek mellett
testem más világban van.
Szolgálnom kell mind kett
őt,
Nem tudom néha dönteni
melyik van elől.



Elveszteni nem akarlak
Fájdalmat okozni sem szándékosan
Rám találtál és én rád
Nem baj, csak egy kicsit lassabb az iram.



Szálltam magasan
Leestem ,lelkem sebzetten,
összetörve hevert.
Rám találtál, megkedveltelek
Álomvilágomba beengedtelek
Testünk más világban él a lelkünkt
ől
külön létezik, a két világ
még nem egyezik
Talán eljön egyszer, talán lesz még olyan
Mikor a lélek és a test is engem akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése