2013. április 16., kedd

A bizalomról...








Tegnap volt egy szabad órácskám, és blogokat olvasgattam. Bár ritkán teszem, mert időm sincs, meg bevallom mások gondjai nem érdekelnek, hiszen azok nem az én Igaz-am. Osho apánk szerint is a legtöbb amit tehetünk , a részvét...
A bizalomról volt szó. Ez érdekes fogalom. Mert elvárni annyian elvárják, de azt nem veszik észre, hogy ők egy morzsányit sem adnak. Akkor hol is van az adok- kapok elmélet? Jó példa erre, már több mint egy éve őszintén megnyíltam egy bocsánat két személynek. Felvállaltam magam saját fotókkal, mert bíztam benne. Az egyén megköszönte, de ő kérésre sem volt hajlandó felvállalni önmagát. Hm..meglepődtem, és már óvatosabb lettem, vele szemben tartózkodó.Nem értem, miért nem éri fel ésszel, hogy bizalomért bizalom jár?
A másik az ígéretek: Nem szoktam ígérni csak amit tudom, hogy módomban áll teljesíteni, azokat be is tartom. Nem ígérek találkát, telószámot nem adok és nem kamozok..Mert minek ad valaki telószámot, ha utána egyéb ügyekre hivatkozva nem veszi fel? Az óvodai játékokból, mikor bújunk a bokor mögé egy- egy pusziért- már kinőttem:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése