2013. április 18., csütörtök

:-))








Végre! Négy napja élvezhetem. Itt van..újra. Lassan jött, de a lényeg, hogy ideért. Én annyira szeretem! Élek. Tele vagyok szeretettel és csak élvezem. Már nem is tavasz, inkább nyár, itt 25fok van. Hazaértem, és mindjárt kiülök egy picit a hintaágyba- feltöltődni a napsugarak által. Vagy csak csendesen hagyni, hogy áramoljon az energia a testembe. Érdekes az élet. Vagy az utunk? De ezt mindig is tudtam, és mostanában próbálok figyelni rá. Jobban figyelni rá, hogy mit is akar. Néhány napja találkoztam egy csodálatos emberrel. A kárörvendők kedvéért közlöm, Nő az illető. Annyira érzem belőle áramlani a szeretetet , az őszinteséget..jó, hogy rám talált. Nos, bevallotta ő régóta olvas és el van ragadtatva minden írásomtól..a verseimtől a gondolataimtól...Hm..értük érdemes írnom. Értük is..mert elsősorban magamért írok..magamat szeretem(Osho). Ha szeretem önmagam, akkor tudok sugározni másoknak is a szeretetből..sugározok is, de néhányan ezt félreértik és ebből van a baj..Baj? Na, ettől nagyobb ne legyen!..Most már ráncba szedem magam, és írom a regényemet, mert soha nem fejezem be:-((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése