2012. december 22., szombat

Mit érzek?




Könnyed vagyok, lebegek..Olyan érzés, mintha nem is itt lennék. Talán egy másik világban. Nincsenek gondolataim, nincs idő, nincs tér, csak Te és én...
Nem kell, hogy szólj..nem kell, hogy fizikai valódban itt legyél velem, elég csak mélyen magamba néznem, és érezlek.
Bennem élsz, bennem laksz, belőlem vagy egy darab. Már nem érzem a sóvárgást lelkem hiányzó darabja után, mert teljes, egész, tökéletes, így kerek...Boldog vagyok, és teljes az életem:-))



Lebegés...

Álom-habokba merítem a lelkem
mosoly hullámain békére leltem
- félig álom, félig ébredés -
súlytalan, könnyű lebegés
nem küzdök tovább az árral
szemben, csak ringatózom
csendben, akár víz tükrén
hintázó falevél, s lelkem
valahol majd partot ér:
még nem tudom, hogyan és
miképp, de megtalálom a
...Boldogság Szigetét...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése