2012. december 15., szombat

Az álmok




Csak ritkán szoktam álmodni, vagy mindig álmodok, csak nem emlékszem rá.
Ha feszült vagyok, és ha időjárás változás következik be, össze- vissza álmodok hülyeségeket. Szép, megnyugtató álmaim ritkán vannak. Esős idő vagy nagyobb probléma megoldása előtt álmomban megjelennek elhunyt szüleim. De arra még nem tudtam rájönni, hogy miért. Nem beszélnek, nem adnak tanácsot, csak ott vannak. Benne az álmomban. Egy hét stressz, feszültség után tegnap sikerült lazítanom. Egész kellemesen ellazultam, kikapcsoltam. Jót tett a fiammal történő vásárlás, bár utálok sietni. A lényeg az, hogy éjszaka jól aludtam. És álmodtam. Szép álom volt. Hogy volt-e üzenete számomra? Nem tudom. Létezik egy férfi a virtuál életemben, akit nem ismerek. De régebben sokat írtunk együtt. Befejeztük egymás gondolatait. De ő eltűnt innen. Néha felbukkan, dob egy ajándékot, vagy rám néz némán, de nem ír.Sem a falamra, sem belső levelet.
Nos...éjjel megjelent álmomban. És mosolygott... Olyan megnyugtató volt az egész álmom. Ott voltak velem a gyermekeim is. És tökéletesen láttam a férfit, akit csak képről ismerek. Az álom érdekessége, hogy a végén 4-en voltunk. Ott volt a férjem is. Reggel, ahogy felébredtem, elgondolkoztam rajta. Vajon az álomnak milyen üzenete volt számomra?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése