2012. december 30., vasárnap

Csodás képek



Egy kép annyi mindent kifejez(het), annyi mindent mond annak aki figyel rá. Nem csak rápillantunk szép, és megyünk tovább. Én megállok olykor egy- egy kép előtt, és rácsodálkozok. Pontosabban belemélyedek. Próbálok a kép mögé nézni, mit akar mondani, üzenni másoknak.
Vagy a festő vagy az alkotó belső hangulatát fejezi ki, vagy amit szeretne elérni, vagy lehet egy üzenet is másoknak. Szeretem a képeket. A festményeket, a művészi fotókat, az alkotásokat, mindent ami szép. Egy szép könyvborító, egy szép reklám- plakát, egy igényes meghívó- mind- mind mély benyomást tud tenni rám.
Egyrészt ez a csillagjegyemnek is betudható, mérleg vagyok, minden vonz ami művészet. Másrészt édesanyám is művész volt, festő és ruhákat kreált. Álmodott meg és meg is varrta azokat. Talán örököltem tőle a művészi vénát. Festeni nem tudok, és gitározni sem..varrni igen, és írni. Meg csodás ételeket, süteményeket készíteni. Ez is művészet, gasztronómia.



Ezek a fotók csodásak. Művésziek, és nem giccsesek. A giccs kép az amikor rajzszerű alak, mindenféle csillogó- villogó környezetben be van szerkesztve, beleírva szép napot, szép estét..stb. Azokat nem szeretem, bosszantanak.
De ez a fotósorozat megfogott. Már nem tudom, hol találtam, de elhoztam ide, hogy mindenki lásson benne, amit akar.
Én mit látok...
Gyönyörű tiszta víz, melyen megcsillan a parti, havas fák árnyéka. Visszaverődik, fehéren csillogón. Tél van. A fákat hó, jég borítja, de érdekes a víz nem fagyott be. Gyönyörű kéken tisztán csillog. Csillogás, nem befagyott víz- élet.A fény visszaverődése remény. A tél, a havas fák..hideg, szomorúság, melankólia..de ezt megtöri a víztükör képe, amely ugye nem fagyott be- élet.
A havas fák képe szép, de szomorú..és a mellette levő víz, mégis reményt sugall...életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése