2012. december 2., vasárnap

A vámpírokról



Már néhány napja vámpírokról szóló filmet nézek, de ezen lények története valójában nem érdekelt. Gyermekkoromban egy- egy olvasmányom vagy film révén találkoztam velük, de soha nem gondolkoztam el azon, hogy léteztek-e vagy sem. A vámpírokat gonosz lényeknek könyveltem el, akik emberek vérével táplálkoztak.
Nos..a Twilight c. film ezt megkérdőjelezte, mert a történet egy vegetáriánus(állati vérrel táplálkozó ) vámpírcsaládot mutat be, akik még szerethetők is. Nekem szimpatikusak voltak, és szerethetőek. Hogy a mai világban léteznek-e? Nem tudom, én még nem találkoztam velük.
De a vámpír szó kapcsán eszembe jutott, hogy bizony léteznek a mai világban is, ők a modern kori vámpírok, akik köztünk élnek, és nem emberi vérrel, hanem szellemi energiával táplálkoznak. Ők az energiavámpírok.
Őket nem lehet azonnal felismerni. Csak miután kommunikáltunk velük, érezzük, hogy fáradékonyak lettünk, gyengék, kedvetlenek. Leszívták az energiánkat. Ha egy személyről bebizonyosodott, hogy energiavámpír- kerüljük el, mert nehéz újra feltölteni az általuk ellopott energiánkat.
Így visszagondolva  a valós életemben is voltak energiavámpírok..és itt a virtuál világban is előfordul egy-kettő(ez nem csak az én megállapításom)
És itt tűzném be köszönettel tartozom annak az embernek, aki itt a virtuál világban felhívta egyre a figyelmemet. Ígérem, kerülni fogom:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése