2012. december 27., csütörtök

Kalózkarácsony- befejezés




Nem engedem! Mit képzel? Nincs joga hozzá!- csattant fel magában. De a férfivel szemben tehetetlen volt. Tekintete belemélyedt a férfiébe. Mintha  a férfi fájó lelkét nyugtatná. Na, nem! Még egy Marc! Nem és nem! Mary nyugalom. Nem bánt, csak néz- szólalt meg a belső hangja.
Alexander elmosolyodott.
-Engedje el magát Mary, nem bántom. Hagyja, hogy segítsek. Enyhíteni akarom a  fájdalmát. Maryt különös érzések kerítették hatalmába. Ez a férfi belém lát. Nyitott könyv vagyok számára. Már csak az hiányzik, hogy mindjárt felsorolja az életem főbb állomásait.
-Mary, lazuljon el. Nyugodjon meg, ne ellenkezzen!
Mary így tett. Mély lélegzetet vett és megnyugodott. A lelki fájdalma enyhült. Nem gondolt Marc-ra. A férfi ellazította, körül ölelte, simogatta  a lelkét.
Miután elmúlt az érzés, Mary csipegetett pár falatot. Alexender nem vette le a szemét róla.
-Mire kíváncsi?- nézett a férfire.
-Semmire. Eleget láttam. A többit el fogja mondani, amikor majd jónak látja.
-Szép ez a sziget. Kellemes a levegő, a vízesés csodás.
-Igen. Magam is azért maradtam itt. Megfogott.
-Nem vágyik vissza, ahol előtte élt?
-Nem. Tudtam, hogy egyszer el fog jönni a lelkem másik fele. Tudtam, hogy mit fogok érezni. És Mary, bármilyen hihetetlen, Ön a lelki társam.
Mary belecsípett a kezébe. Ébren volt, nem álmodott. A férfi vagy be van lőve vagy bolond. Normális ember nem mond ilyet egy nőnek, akit alig ismer.
Vagy..minden nőnek ezt mondja aki idetéved a szigetre, és így csalja az ágyába őket.
-Nem, nem. Öt éve nem tévedt ide senki.
Na szép! Megint, vagy állandóan belém lát?
-Kedves Alen! Fáradt vagyok. Lepihenhetnék valahol?
-Természetesen. A házam az Öné is, jöjjön!
-Ööö..azt akarja mondani, hogy egy szobában aludjak Önnel?
-Nem. Átadom, amíg a szigeten tartózkodnak.
-Óhh, köszönöm. Megérkeztek. A férfi előre engedte. Belülről elég tágas volt.
Mindenféle kőből készült dísztárgyak sorakoztak a szobában.
-Szép!
-Igyekeztem. De most hagyom pihenni.
Mary ledőlt az ágyra. Istenem, hova kerültem? Már megint mit érzek a férfi iránt? Chris, Anthony, most ő? Akkor kibe költözött Marc? Anthonyba vagy Alexanderbe? Már maga sem értett semmit. Elaludt. És álmodott. Álmában Alexanderrel szeretkezett. Annyira gyengéden, annyira meghatóan, hogy végig könnyezett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése